Projekat “Naše selo” koji kompanija Delta Holding sprovodi u dva zaječarska sela, Dubočanu i Maloj Jasikovi, dobio je nagradu za najbolju društvenu odgovornu kampanju od strane časopisa Diplomacy & Commerce i specijalnu nagradu za društvenu korisnost Aurea od strane portala eKapija.

Cilj ovog projekta je oživljavanje i jačanje srpskog sela, pre svega prenošenjem znanja stručnjaka iz Delta Agrara o modernoj poljoprivrednoj proizvodnji individualnim proizvođačima

Projekat “Naše selo”, u koji je uključeno 40 žitelja sela Dubočane i Mala Jasikovaa, započet je krajem prošle godine edukacijom za poljoprivrednu proizvodnju na sve teme od značaja za poljoprivrednike. Meštani su dobili sertifikate o završenoj edukaciji čime je otpočela druga faza projekta.

To je faza u kojoj će se konkretno razvijati poljoprivredna proizvodnja. A da sve to bude moguće zaslužna je Erste banka, prijatelj projekta, koja je obezbedila povoljne kredite za 20 poljoprivrednih gazdinstava, u iznosu od približno 200.000 evra, za koje troškove kamate preuzima Delta Agrar.

Da bi se u selu živelo dobro nije dovoljan samo dobar rod. Ovaj projekat ima za cilj i unapređenje kulturnog i društvenog života u ovim mestima, čemu je namenjena treća faza projekta.