“Balcanica Superior” predstavljen na konferenciji o brendiranju

Na nacionalnoj konferenciji o brendiranju, koja je održana u Beogradu „Brendiranje – Stvaranje boljeg okruženja za život i poslovanje“, direktor RARIS-a Vladan Jeremić predstavio je Regionalni brend istočne Srbije „Balcanica Superior“.

Balcanica Superior je, pored primera iz Švedske i Hrvatske, predstavljena kao jedinstveni primer dobre prakse u Srbiji.

Primer Balcanice Superior, kao regionalnog brenda koji dugoročno povećava vidljivost jednog regiona na globalnom nivou, izazvao je živu diskusiju i interesovanje učesnika konferencije.

Regionalni brend istočne Srbije „Balcanica Superior“ je registrovan i zaštićen kod Zavoda za intelektualnu svojinu kao žig garancije. „Balcanica Superior“ garantuje kupcima da se radi o određenom stepenu kvaliteta brendiranog proizvoda ili usluge kao i da su oni poreklom iz istočne Srbije.

Sertifikovani partneri brenda „Balcanica Superior“ su: Timomed – Knjaževac, Vinarija RAJ – Negotin, Adonis – Sokobanja, Vinarija Matalj – Negotin, Hotel Albo – Bor, Restoran ŽUPAN – Sokobanja, MDS – Knjaževac, Etno selo “Gostoljublje” Sikole – Negotin, SCS Plus – Knjaževac i Frutimo, selo Petruša – Knjaževac.