Brend BALCANICA SUPERIOR predstavljen u Štipu

RARIS je danas predstavio Regionalni brend istočne Srbije „Balcanica Superior“ u Štipu u Severnoj Makedoniji, na Međunarodnoj konferenciji „Primeri dobre prakse u regionalnom razvoju“.

Ova dvodnevna konferencija okupila je više od 100 učesnika iz okolnih zemalja. Balcanica Superior je predstavljena kao jedinstveni primer dobre prakse iz Srbije. Primer Balcanice Superior, kao regionalnog brenda koji dugoročno povećava vidljivost jednog regiona na globalnom nivou, izazvao je veliku pažnju i interesovanje učesnika konferencije.

RARIS je Regionalni brend istočne Srbije „Balcanica Superior“ registrovao i zaštitio kod Zavoda za intelektualnu svojinu, kao žig garancije. „Balcanica Superior“ garantuje kupcima da se radi o određenom stepenu kvaliteta brendiranog proizvoda ili usluge kao i da su oni poreklom iz istočne Srbije.

Sertifikovani partneri brenda „Balcanica Superior“ su: Timomed – Knjaževac, Vinarija RAJ – Negotin, Adonis – Sokobanja, Vinarija Matalj – Negotin, Hotel Albo – Bor, Restoran ŽUPAN – Sokobanja, MDS – Knjaževac, Etno selo “Gostoljublje” Sikole – Negotin, SCS Plus – Knjaževac, Frutimo, selo Petruša – Knjaževac, pivnice „C’est La Vie“ iz Rajca i „Jovanović“ iz Rogljeva, kao i „Atrijum“ Apartmani i Restoran „Jezero“ iz Kladova.