Kampanja “Moje leto u istočnoj Srbiji”

RARIS 20. maja pokreće kampanju „MOJE LETO U ISTOČNOJ SRBIJI“ čiji je cilj promocija istočne Srbije kao poželjne turističke destinacije za predstojeću letnju sezonu.

Kampanja poziva turiste da ovo leto provede tamo gde su rimski imperatori gradili palate a graditelji krotili Dunav; gde su brojni pogledi od kojih zastaje dah i gostoljublje kakvog nema. Tamo gde stvarnost postaje čarolija – u istočnoj Srbiji!

Kampanja će predstaviti lepote Sokobanje, Stare planine, Đerdapa, Rtnja, Negotinskih pivnica, Borskog jezera, Lepenskog Vira, Felix Romuliane i brojnih drugih atrakcija istočne Srbije.
Kampanja će se odvijati on-line, preko Regionalne turističke platforme Visit East Serbia i njenih stranica na Facebooku i Instagramu.

Tokom kampanje će biti podeljeno 100 poklona: 20 vikenda, 20 vožnji brodom i 60 ulaznica za muzeje.

Kampanju organizuje RARIS u saradnji sa lokalnim turističkim organizacijama, muzejima i turističkom privredom regiona.