META – Novo ime fejsbuka

Generalni direktor Fejsbuka Mark Zakerberg najavio je u četvrtak na sastanku održanom u virtuelnoj i proširenoj realnosti da će novo ime tehnološkog giganta biti “Meta”.

Trenutno je naš brend tako čvrsto povezan sa jednim proizvodom. Ali, vremenom, nadam se da ćemo biti viđeni kao metaverzalna kompanija, naveo je Zakerberg.

Fejsbuk je pokazao seriju konceptualnih video snimaka koji su istakli viziju metaverzuma, tako što možete da pošaljete svoj hologram na koncert na kom je vaš prijateljem koji tamo prisustvuje u realnosti, sedenje oko virtuelnih stolova za sastanke sa kolegama ili igranje video igara sa prijateljima.

Platforma će omogućiti korisnicima da prilagode avatare i digitalne prostore, i da digitalnu kancelariju mogu da ukrase slikama, video zapisima, pa čak i knjigama.

Zakerbergov avatar je najavio i da će Mesindžer pozivi dolaziti u VR tehnologiji, da planira da upravlja virtuelnim tržištem gde programeri mogu da prodaju virtuelnu robu i novi početni ekran u Okulus kvestu kako bi ćaskanje i igre u virtuelnom svetu učinili više društvenim.

Samo u projekat stvaranja metaverzuma Fejsbuk je u ovoj godini uložio 10 milijardi dolara, dvostruko više nego što je potrošio na sigurnost i bezbednost na platformi, prenosi Gardijan.

U nedavnim izveštajima o zaradi, kompanija je objavila da je segment virtuelne stvarnosti porastao do te mere da će sada zasebno izveštavati o prihodima, deleći proizvode u dve kategorije.
Te kategorije uključuju “porodicu aplikacija” – Fejsbuk, Instagram, Mesindžer i Vocap, i proizvode “laboratorije realnosti” u koje spadaju AR i VR, i sa njima povezani hardver.