TOC: Obuka o digitalnom marketingu

U okviru projekta “Digitalni POMAK” Timočki omladinski centar organizuje obuku o Digitalnom marketingu kroz 12 radionica i tri oblasti.

  • Uvod u digitalni marketing (Šta sve podrazumeva digitalni marketing?, Mogućnosti koje pruža digitalni marketing, Kreiranje ciljnih grupa, Uvod u Meta platforme (Facebook & Instagram), Uvod u Tiktok, Twitter & Website)
  • Kreiranje sadržaja na društvenim mrežama (Facebook, Instagram, TikTok, Reels – formati i vrste sadržaja, Canva, Uvod u analitiku sadržaja, Vođenje statistike i analitike)
  • Oglašavanje na internetu (Uvod u oglašavanje, Facebook i Instagram oglašavanje, Facebook ADS manager, Google oglašavanje)

Ko se može prijaviti?

Mladi od 15 do 30 godina iz Zaječara i Bora Koji žele da nauče više o digitalnom marketingu i možda upravo to izaberu kao budući posao Članovi udruženja građana koji imaju 15 do 30 godina, srednjoškolci, student, mladi koji su pokrenuli ili planiraju da pokrenu svoj biznis, nezaposleni mladi)

Kako se možete prijaviti?

Popunjavanjem online prijavnog formulara do 20. septembra 2022. godine, do ponoći.

Ko će držati obuku?

Nikola Ristić, ekspert za komunikacije i vlasnik agencije za digitalne komunikacije i marketing “DP media” iz Beograda. Njegovo glavno područje rada jesu digitalne komunikacije civilnog, medijskog i međunarodnog sektora. Kao trener ima više od 3 godine iskustva sa domaćim i međunarodnim organizacijama, a njegove obuke se realizuju prema DW Akademie metodologiji čiji je ujedno i trener za Zapadni Balkan.

Projekat “Digitalni POMAK” sprovodi Timočki Omladinski Centar, a finansira Ministarstvo omladine i sporta Republike Srbije.