Skoro milion ljudi videlo je bar deo lepote istočne Srbije zahvaljujući web platformi “Visit East Serbia” koju je pre godinu i po dana pokrenula Regionalna agencija za razvoj istočne Srbije, ističu u RARIS-u sumirajući rezultate rada platforme u prošloj godini.

Web platforma Visit East Serbia sastoji se od web sajta i facebook stranica na srpskom i engleskom jeziku, instagram naloga i youtube kanala. Sa skoro 15 i po hiljada pratilaca na srpskom jeziku, zvanično je druga najpraćenija fb stranica u oblasti turizma u Srbiji. Rich stranice na srpskom u 2019. godini bio je blizu 835 hiljada, a na engleskom više od 71.244,

objašnjava Vladan Jeremić, direktor RARIS-a.

Turistička web platforma „Visit East Serbia“ urađena je u saradnji sa lokalnim turističkim organizacijama regiona, tako da se na sajtu može videti preko 70 turističkih atrakcija iz ovog dela Srbije, od samih gradova preko prirode, kulturnog nasleđa, turističkih manifestacija do smeštaja.

Redovno se najavljuju događaji koji promovišu turizma u Timočkoj Krajini i organizuju nagradne igre i foto konkursi. Prošle godine organizovani su konkursi za najbolju fotografiju “Istočna Srbija-Adrenalin”,”Istočna Srbija – Avantura”; “Živeli praznici”..., kao i glasanje za “Top 5 manifestacija”, “Top 5 prirodnih atrakcija”…

Dragana Pušica iz Bora pobednica je Foto konkursa “Istočna Srbija – Avantura!”

U saradnji sa privatnim sektorom organizovane su nagradne igre, tako da su učesnici sa najviše sreće mogli da provedu vikend na Staroj planini ili Rajačkim pimnicama, na primer.

Visit East Serbia predstavila se i na sajmovima turizma u Srbiji i u Krajovi.

ŠTAND VISIT EAST SERBIA U KRAJOVI

Za ovu godinu u RARIS-u kažu da će biti Godina digitalizacije, a za kraj meseca već najvljuju promociju programa “Go Digital!” namenjenog svima koji se bave turizmom.