Naredna dva dana, 15 i 16. aprila, Medijsko uruženje RAB Srbija organizuje 19. Radio dane, tradicionalnu manifestaciju, nalik nekadašnjem Festivalu udruženih radio stanica Srbije.
Ovoga puta, Radio dani biće održani online.
Učesnici će imati priliku da čuju predavanja svetski poznatih radijskih eksperata, kao i da uživaju u nastupima poznatih muzičkih imena. Sve ovo pratiće i okrugli stolovi posvećeni strategijama za prevazilaženje svih izazova koje donosi globalna pandemija koronavirusa.
Neke od tema su: “Radio – prijatelj koji je u izolaciji dobrodosao u vaš dom”, “Jezički stilovi u programu u vreme pandemije”, “Trendovi slušanja radija širom sveta tokom krize”, “Marketing u doba krize” i “Podcasti u vreme pandemije”, a tema centralnog okruglog stola biće “Radio u doba korone” .
Panelisti će biti: Rich McClear (radijski ekspert, dugogodišnji direktor IREX Serbia, SAD); Bud Stiker (marketing stučnjak i konsultant, SAD); Prof. dr Miladin Kovačević, direktor Republičkog zavoda za statistiku; Tomislav Jakobović (konsultant, Brand Media Consulting, Hrvatska); Marijan Beljan (direktor Slavonskog radija, Hrvatska); Adnan Osmanagić (vlasnik i direktor RSG radija, BiH); Nikola Kovačević (direktor NAXI Media Mix, Beograd); Ivan Zeljković (radijski ekspert, Dubai); Goranka Jednak Maksimović (Radiodays Europe) i Nevena Azinović (kreativni direktor NAXI radija, Beograd).
U sredu, 15. aprila online Radio dane otvoriće državni sekretar za informisanje Aleksandar Gajović, predstavnici REM-a i predsednica RAB Srbija Maja Rakovic.
Deo manifestacije biće i predstavnici regulatornih tela iz celog regiona, predstavnici radio stanica iz celog regiona, predstavnici Privredne komore Srbije, predstavnici Ministarstva kulture i informisanja, kao i svih relevantih institucija sa kojima radio stanice najbliže sarađuju.
foto: EyeEm/ilustracija