Promotivna kampanja “Biram Srbiju” počela u Sokobanji

Trodnevnim boravkom u Sokobanji Marije Labović, direktorke Turističke organizacije Srbije i predstavnika medija, zvanično je počela letnja kampanja TOS-a pod sloganom „Biram Srbiju”.

U okviru kampanje Turistička organizacija Srbije pripremila je niz promotivnih aktivnosti namenjen domaćim turistima kako bi se odlučili da za svoj odmor ili barem deo odmora izaberu Srbiju. Promocija aktivnog odmora, boravka u prirodi, upoznavanja kulturno-istorijskog nasleđa naše zemlje, uživanje u gastronomskoj ponudi, banje i vinski turizam su fokus kampanje.

Predsednik opštine Sokobanja Miodrag Nikolić kaže da je prošle godine posećenost bila rekordna sa čak 650.000 noćenja.

“Veliki broj investitora je zainteresovan za Sokobanju, tako da smo prošle godine dobili hotel „Sunce” sa 4 zvezdice a očekuje nas i privatizacija HTP Lepterija koji u svom sastavu ima jedan mali, jedan veliki hotel i restoran. Investitori su u velikoj meri zainteresovani i za za grinfild investicije i gradnju još dva do tri hotela. Posebno je velika zainteresovanost za izgradnju etno sela. Mislim da će već u sledećoj godini dva do tri etno sela biti što započeta što izgrađena, tako da ćemo se na taj način okrenuti i ruralnom turizmu i time turističku ponudu podići na još viši nivo”, rekao je Nikolić.

Marija Labović, direktorka TO Srbije, kaže da je Sokobanja lider kako po broju onih koji su se prijavili za korišćenje vaučera i po broju smeštajnih kapaciteta koji vaučere primaju.

“Ja ću napraviti jednu paralelu, 2020. godina je godina kada je turizam u čitavom svetu pretrpeo veliku štetu i u tom smislu kada poredimo podatke, mi smo se vratili na 2014 godinu po ukupnom broju realizovanih noćenja. A opet kada povučemo paralelu između 2014. i 2020. godine kada je Sokobanja u pitanju ona je ostvarila rast od 207 procenata u odnosu na 2014 godinu, što je više nego dobar rezultat. A to je ujedno i dokaz koliko toga kvalitetnog Sokobanja ima da ponudi kao turistička destinacija i onda je jasno zašto se sve više turista odlučuje za Sokobanju.”

U TO Sokobanja očekuju još veći broj gostiju ove godine i najavljuju novine.

“Sokobanja danas ima 32 lokaliteta koja su potpuno uređena za celodnevni boravak turista, uskoro će biti uređena još tri a jedno od njih je valorizacija izletišta vodopada Buk i Bogovih vrata u selu Milušincu i već očekujemo početkom juna da to izletište bude u punom kapacitetu dostupnom turistima. Pored toga ove godine ćemo staviti u funkciju i multifunkcionalni objekat Letnja pozornica otvorenih scena na Vrelu. Reč je o najsavremenijim i najmodernijim scenama za događaj na otvorenom u našoj zemlji koje su uređene po svim evropskim standardima“, rekao je LjubinkoMilenković, direktor TO Sokobanja.

Trodnevnoj turističkoj promociji Sokobanje prisustvovali su predstavnici nacionalnih medija.